piątek, 11 września 2015

Czy tak naprawde Bog karze ?







Ksiegarnia Zlote Mysli



Moje " Ja " czym tak naprawde jest?




Jest mikrokosmosem, w ktorym jest cala pelnia, aby ja zrozumiec, trzeba sie zaglebic w samego siebie. Spojzec w samo centrum " Serce" I zbadac jakie ono jest. Czym z niego emanuje moje " JA"?
Serce to centrum mikrokosmosu , tak ja np. Slonce jest centrem Drogi Mlecznej , ale nie jest ono centrum Galaktyki a nawet calego Uniwersum.
 " Ja " jestem malenka czastka przeolbrzymiej calosci Uniwersum, ktore przenika mnie w kazdej czastce , jego malutkimi niewidocznymi kwantami.
Te kwanty natomiast sa tak lekkie, ze z lekkoscia sie poruszaja.
Jestem cala z kwantow, mawet moje mysli sa kwantowe, poruszajace sie w przestrzeni kosmicznej, razem z moja intuicja.
 Na poczatek  ta wiedza musi byc bardzo utwierdzona w tym "JA". Wszelkie mysli, slowa wypowiedziane powinny byc wziete pod lupe odpowiedzialnosci, za siebie I za innych, tak aby nie ranic nikogo,
Jezeli dopuscimy do takiej sytuacje,rownowaga we wielkim Uniwersum zostanie zachwiana. I aby wyrownal sie balans , to gdzies tam wysoko w tym wielkim uniwersie te kwanty ze zla intecja, zlym slowem, czy czynem wobec kogos, odbija sie I za jakis czas wroca do nadawcy.
tak jak Jezus kiedys powiedzial-
Nie osadzaj, zebys nie byl osadzony.

Tak jak I prosba o uzdrowienie, tak I przeklinanie kogos maja wielka moc , ktore " moga poruszyc niebo", albo na czyjas korzysc, badz na czyjas niekorzysc.
Za kazde posuniecie w zyciu dostaje sie  sluszna odplate., taka na jaka pracowal.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz